Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura

Gdy w trakcie popołudniowego powrotu z biura opuszcza nas stres całego dnia oraz wśród pobolewania głowy oraz bólu karku nasuwają się myśli: „muszę coś zrobić, muszę zacząć się ruszać, jeść inaczej… tylko kiedy? jak?” jedyne co wtedy czujemy to przygnębienie. A rano cała sytuacja nakręca się kamagra w zelu
od nowa. Noworoczne plany też niewiele dają. Dlaczego? Bo my, jak i cały świat wokół nas, funkcjonujemy na wysokich obrotach, stawiamy sobie wysoko poprzeczki, dużo od siebie oczekujemy. Często za dużo oraz za szybko i to zazwyczaj stoi nam na przeszkodzie do wdrożenia w życie zmian.
impotencja1
Jeśli myślimy o zdrowym odżywianiu wyobrażamy sobie ascezę z „zieleniną” i ciągłym poczuciem tęsknoty za dotychczasowymi smakołykami, jeżeli rozmyślamy o treningu fizycznym to zakładamy, iż musimy wkomponować te długie maratony na siłowni oraz bieżni i nic dziwnego, że wychodzi nam z tych obliczeń, iż w tygodniu już nie będzie czasu na sen, a przecież wypoczynek też jest ważny dla ciała… I w ten sposób nie wdrażamy żadnych zmian, a zdenerwowanie wzrasta.
Najważniejsze, to zakomunikować sobie czarno na białym, że: lepsza mała zmiana niż brak zmian. Wygospodarujmy 15 minut dziennie albo pół godziny 3 razy w tygodniu, ażeby się poruszać – wybrać się na spacer, zrezygnować z samochodu na rzecz komunikacji miejskiej, przejechać się gdzieś rowerem, wybrać się na basen czy squasha z przyjaciółmi. A może popróbować coś, czego jeszcze nigdy wcześniej nie robiliśmy? Aktywność fizyczna ma dawać nam przyjemność! Zadbajmy też o jedzenie oraz określmy sobie jakieś dni w
erekcja
tygodniu, w które będziemy spożywać lżej – np. w określone dni mniej kawy, żadnych fast foodów czy jedzenia po 20tej. Określając sobie możliwe do spełnienia cele wygrywamy podwójnie: wprowadzamy prawdziwe zmiany do swojego życia i budujemy motywację na kolejne! Czasem już nawet nieznaczne zmiany harmonogramu tygodnia przynoszą zauważalną poprawę stanu życia seksualnego: czujemy się lepiej, atrakcyjniej i mamy dużo więcej energii, którą warto w rozkoszny sposób wykorzystać…

Męska bezradność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, iż twoja aktywność seksualna uległa obniżeniu ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, chociaż uczulam, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis tanio

Odnotowałeś pierwsze oznaki choroby – co musisz uczynić?

Przełam wstyd i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest rzadki problem, który spotkał właśnie ciebie. Problemy z erekcją, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w warsztacie w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Oprócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego.

Po co Ci lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, iż lekarz pierwszego kontaktu oceni etap choroby i pokieruje do stosownego specjalisty – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją są całkowicie uleczalne!
Najczęstsze leczenie prowadzone jest przeważnie przy pomocy środków farmakologicznych, psychoterapii, od czasu do czasu leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc lub przyśpieszyć terapię. Oto najistotniejsze z nich:

1. Odżywiaj się zdrowo

Unikaj tłustego mięsa na korzyść owoców oraz warzyw. Spożywaj więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą obniżyć libido). Dużo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego i nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych powinno się konsumować czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Można spytać też dietetyka o właściwą dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Miej na uwadze, że dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najbardziej szkodliwych. Przemyśl wdrożenie do swojego menu dań z kuchni śródziemnomorskiej, szczególnie zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu aktywują twoje ciało do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to udowodnione), że lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność w łóżku. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w złą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, oraz ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje bardzo źle na twoje ciało oraz libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym zbliżeniu spalali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo redukują twoją sprawność seksualną i wywołują inne, równie niepokojące problemy, z nowotworem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Uwierz mi, wiem co mówię – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o nieświeżym oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty owszem, to może być przyczyną niepotrzebnym nieporozumień oraz żenujących sytuacji między wami, również w sypialni. Oczywiste jest, że jako palący na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest mocno powiązana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak znaczące jest, abyś oprócz dobrego odżywiania czynnie praktykował sport. Aktywnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie albo zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. Tutaj dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, że im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Z pewnością, jeśli będziesz pragnął regularnie uprawiać sport, znajdziesz na to chwilę czasu.

5. Regularnie staraj się uprawiać seks

Żeby nie dopuścić do „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a przemyć do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie trudności (nawet w sytuacji, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) postaraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra tanio

Dziewięć przepisów na powiększenie libido

4305-4054-wu.jpg

Poznaj kilka przetestowanych sposobów na to, aby bardziej Ci się chciało oraz żeby twoja i partnerki satysfakcja ze zbliżenia była dużo większa.

Przedstawiam kilka prostych rad, żeby w twoim łóżku zrobiło się naprawdę namiętnie!
1. Dotykaj ją
Jeżeli będziesz każdego dnia dotykał partnerkę, twój organizm zacznie wydzielać hormony, które przysporzą się do wzmocnienia waszej więzi. Amerykańskie badania potwierdzają, iż kontakt fizyczny ożywia produkowanie oksytocyny – substancji neurochemicznej, która zespala pary ze sobą. Rezultat jest jasny: częściej zaczynasz mieć ochotę na łóżkowe igraszki.
2. Wolny czas spędzaj na słońcu

Nawet jedna godzina spędzona na słońcu może zwiększyć poziom testosteronu (najważniejszego męskiego hormonu) w twoim organizmie aż o sześćdziesiąt dziewięć procent – do takiej konkluzji doszli badacze z Uniwersytetu Kalifornijskiego. W dodatku promienie słoneczne obniżają poziom melatoniny, hormonu, który pogarsza płodność i apetyt na seks. Solarium też daje takie efekty.
3. Oglądaj filmy romantyczne

Według naukowców z Uniwersytetu Michigan oglądanie romansów może doprowadzić do tego, iż mężczyzna będzie bardziej romantyczny oraz czuły. Ustalili oni, że filmy romantyczne zwiększają ilość progesteronu – hormonu odpowiedzialnego za wzrost libido – aż o 10 %. Największym twoim kłopotem będzie znalezienie takiego filmu, w trakcie którego uda ci się nie zasnąć.
4. Ziewaj ziewaj
Ziewanie i wzwody są nadzorowane przez ten sam związek chemiczny: tlenek azotu. Ziewając, przyszykujesz ścieżki neurochemiczne, dzięki którym staniesz na wysokości zadania, kiedy pojawi się taka potrzeba. Oprócz tego ziewanie sprawia, że czujesz się zrelaksowany, a do twojego penisa napływa więcej krwi.

5. Pij sok z granatu
Codziennie konsumuj szklankę soku z granatu. Badania dokonane na Uniwersytecie Kalifornijskim udowodniły, erekcja
iż owoc ten zwiększa przepływ krwi do twojego najlepszego kumpla. Oprócz tego powoduje, że całujesz z większą namiętnością.
6. Wąchaj wanilię

Woń wanilii efektywnie zwiększa transport krwi do penisa – tak twierdzą naukowcy z Fundacji Leczenia Smaku i Węchu w Chicago. Wanilia zwiększa wydzielanie fal alfa w mózgu, które relaksują i pomagają pozbyć się zahamowań. Układ chemiczny wanilii jest podobny do dopaminy – substancji wytwarzanej w mózgu, która wywołuje podniecenie seksualne. A nie ulega wątpliwości, że kupowanie lodów waniliowych jest dużo mniej żenujące niż wyposażanie się w specyfiki na potencję.
7. Odżywiaj się prawidłowo
Jeśli facet je zbyt mało cynku, jego ciało wytwarza mniej testosteronu. Zatem powinno się włączyć do diety wiele potraw mięsnych, orzechów, nabiału i pełnoziarnistego pieczywa. Nie zapomnij także o witaminie C, która zwiększa stan oksytocyny w organizmie i wspomaga funkcjonowanie gruczołów płciowych.
8. Zerwij z nałogiem palenia

Nikotyna znajdująca się w papierosach może doprowadzić do zwężenia naczyń krwionośnych, utrudniając transport krwi do penisa. Pewne badanie dowiodło, iż spalenie tylko dwóch papierosów może sprawić, że wzwody będą bardziej miękkie. Pamiętajmy też o innych negatywnych atrybutach palenia, np. nieświeży oddech, szare zęby oraz zmarszczki.
wiecej na naszej stronie viagra